Marketing fundamentals / Geoff Lancaster, Frank Withey, Ruth Ashford
(The official CIM coursebook)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Oxford : Butterworth-Heinemann |
出版年 | 2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 374 p. : ill. ; 30 cm |
別書名 | Marketing fundamentals : 2001 certificate syllabus |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館分室閉架4階書庫 | 2001-2002 | HF/5415m/2001 | a7003005553b |
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0750653051 |
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一般注記 | "Published on behalf of the Chartered Institute of Marketing" Includes index |
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著者標目 | Lancaster, Geoffrey A. Withey, Frank Chartered Institute of Marketing Ashford, Ruth |
件 名 | Marketing |
分 類 | DDC:658.8 |
書誌ID | 1000732832 |
ISBN | 0750653051 |
NCID | BA55415519 |