Human behavior in marketing / John Douglas, George A. Field, Lawrence X. Tarpey
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Columbus, Ohio : C.E. Merrill Books |
出版年 | c1967 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 204 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HF/5415hd | a0181292970b |
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Most of the materials have been reproduced with slight revision from ... Marketing management: a behavioral systems approach, by Field, Douglas, and Tarpey, 1966."--Pref. Includes bibliographies |
---|---|
著者標目 | *Douglas, John, 1929- Field, George Albert, 1918- joint author Tarpey, Lawrence X. joint author |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.1 DC:658.8 |
書誌ID | 1000866240 |
NCID | BA14149378 |