International consumer behavior : its impact on marketing strategy development / A. Coskun Samli
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Westport, Conn. : Quorum Books |
出版年 | 1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 186 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
土:中央図書館閉架書庫 |
|
HF/5415is | a0196031524b |
|
089930883X |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [177]-181) and index |
---|---|
著者標目 | Samli, A. Coskun |
件 名 | Consumer behavior -- Social aspects
全ての件名で検索
Export marketing -- Management 全ての件名で検索 Intercultural communication |
分 類 | DDC:658.8/342 LCC:HF5415.32 |
書誌ID | 1000960432 |
ISBN | 089930883X |