Electronic commerce : a managerial and social networks perspective / Efraim Turban ... [et al.]
(Springer texts in business and economics)
データ種別 | 図書 |
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版 | 8th ed |
出版者 | Cham : Springer |
出版年 | c2015 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxxix, 793 p. : ill. (some col.) ; 26 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
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土:中央図書館閉架書庫 |
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HF/5548et | a0115001410b |
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9783319100906 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Turban, Efraim |
件 名 | LCSH:Electronic commerce |
分 類 | DC23:658.054678 DC:658.8 |
書誌ID | 1001133009 |
ISBN | 9783319100906 |