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Assessing and formulating strategy / volume editor, V. Kumar ; contributors, Paul W. Farris, Robin Wensley, Venkatesh Shankar
(Legends in marketing ; . George S. Day / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 3 . Strategic marketing)

データ種別 図書
出版者 Los Angeles : Sage
出版年 2016
本文言語 英語
大きさ xxv, 313 p. : ill., port. ; 25 cm

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土:中央図書館閉架書庫 : hb HF/5415gd/3 a0120004236b


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一般注記 ISBN for the subseries "George S. Day" (set of 7 v.): 9789351502890
Includes bibliographical references
著者標目 *Day, George S.
Kumar, V., 1957-
Farris, Paul
Wensley, Robin, 1944-
Shankar, Venkatesh
Sheth, Jagdish N.
件 名 LCSH:Day, George S.
LCSH:Marketing
分 類 DC23:658.8
書誌ID 1001209063
NCID BB21329843

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