The meaning makers : learning to talk and talking to learn / Gordon Wells
(New perspectives on language and education)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | Bristol : Multilingual Matters |
出版年 | c2009 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiii, 332 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 請求メモ | 予約 | 仮想書架 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
泉:図書館閉架地下2階書庫 | : hbk | LB/1139mw | a0113019388b |
|
9781847691996 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 318-328) and index |
---|---|
著者標目 | *Wells, Gordon |
件 名 | LCSH:Children -- Language
全ての件名で検索
LCSH:Language acquisition LCSH:Literacy LCSH:Language arts |
分 類 | LCC:LB1139.L3 DC22:372.6 DC:372.6 |
書誌ID | 1001103595 |
ISBN | 9781847691996 |
NCID | BB00264477 |